lördag 19 mars 2016

Bord för En - Mitt nya seriefanzine





Det tog tid. 3 år att färdigställa, närmare bestämt! Men nu, efter att ha publicerat flera delar i diverse fanzines och antologier, så är den äntligen här: Bord för En, mitt 60-sidiga seriefanzine! Det är också mitt första fanzine sen 2009. Serien kretsar kring Batman-samlandet som låg och kokade men som blossade upp ordentligt när jag var ca 27-28. 60 sidor serier som kostar 60 kr. 50 % av intäkterna går till en minnesgåva för Cancerfonden, till minne av Guido Paul, en vän och samlarkollega som lämnade oss förra året. Jag ska snart trycka tredje upplagan (TREDJE! Efter "enbart" ha gjort reklam på facebook, twitter och instagram!) och är glad över att summan för minnesgåvan än så länge har lyckats nå över 2000 kr. Tack till alla som har visat intresse och stöttat projektet!

Är DU intresserad av att införskaffa seriefanzinet? Maila mig på johannesaggro@outlook.com! Jag tar emot Swish och banköverföring!

Inga kommentarer: